úterý 28. června 2011

den 308 -27.6.pondělí -Třetí trénink.




Probudila jsem se nějak předčasně -asi jsem si včera dostatečně odpočinula.Mladá trošičku zdržovala,musela si něco nutně domalovat.Ale potom už to šlapalo jak mělo.Odevzdána,já ujištěna,že odpoledne v družině platí.Na autobus mě doprovodila ta druhá maminka.A po cestě mi vyzradila všechna školní tajemství která se ráno v družině řešila.Největším tajemstvím je,že mladé učitelka čeká miminko.Další už méně milé novinky souvisí s od září nově otevřenou třídou praktické školy.Jsem za ní ráda,ale až za rok.Teď bude mladou čekat nový školní rok s úplně neznámou učitelkou a vychovatelkou s kterou si nesedne.S hlavou plnou myšlenek jsem odjela domů.Vyzvedla jsem si na poště knížku a začetla se.Čas který jsem měla na odpočívání byl rázem tentam.Teplota venku výrazně stoupla a já se vracela pro mladou.Čekal nás poslední atletický trénink před závody.Tradiční nákup,taky zmrzlina na osvěžení a svačina u rybníka.Potom jsme čekaly na stadionu až se někdo objeví.Nakonec jsem se dočkala telefonu,že se máme začít rozhazovat protože všichni mají zpoždění a jsou na cestě.Bylo vedro a mladé se moc nechtělo.Výkony byly slabé a já se bála moc tlačit.Nakonec jsme házely bosé v právě zalitém trávníku.Mě to bylo příjemné.Nakonec se to všechno sjelo,ale na nás obě už padala únava.Tak jsme se jen dívaly jak se ti opozdilci snaží.Domů nás opět odvezli.A potom už jen večeře a spát.Dnes toho sluníčka už bylo trochu moc.Tak snad neuškodilo.

1 komentář: