úterý 21. června 2011

den 302 -21.6.úterý -První letní den.

U nás co se počasí týče nic letního.Ráno zamračeno,že se z postele nechtělo.A protože se z postele nechtělo chtělo se zlobit v autobuse.Je to nějak často.Mladá byla přidělena do skupiny dětí co jeli na koně.Měla jet až příště.Asi to na ní bude po tréninku moc.Chvilku to vypadalo na sluníčko,dokonce jsem se vracela do školy se zapomenutou čepicí.Ale ujeli my.A začalo pršet.Většinu času jsem byla schovaná v cukrárně a potom v šatně.Byla jsem přítomna i příjezdu z koní -zase katastrofa v autě.A následoval ještě výstup ve třídě.To všechno jsem slyšela až v té šatně a třída je v 1 patře.Už vážně nevím čím ji motivovat.Možná ji těmi aktivitami jen ubíjím.Cesta domů šla na to co se dělo celý den ve škole.Doma jsem s ní už nebojovala.Dala jsem jí volno.A i na ten počítač jsem ji pustila i když by dnes neměla.Hrála si v klidu,dokonce si aktivně sama četla.Tak snad bude zítra víc odpočinutá a bude to pro ni lepší den.Ale moc na to nesázím -zase jdou do kina.

1 komentář:

  1. taky máme doma ten atlas..Slzičko, je unavená,ke konci školního roku jsou na zabití všechny děti..potřebují vypustit...mám to ve školce taky tak

    OdpovědětVymazat