neděle 12. června 2011

den 293 -12.6.neděle -Flákání.


Opět jsme si obě pospaly.Ráno bylo zamračené a i dnes jsem poctivě zhodnotila,že se na výlet necítím.Že se mi krutě nic nechce.Rozhodla jsem se že když už tak už a dala se do flákání.Jen dobrý oběd jsem si neodpustila -umývání nádobí mi trvalo déle.Mladá se stavem věci smířená.Dokonce mě po O nechala padnout -hlavně,že mohla k počítači.Kupodivu si to flákání vzala k srdci a úkol jevící se jako brnkačka parádně odflákla.Ačkoliv slunce se ukázalo a k depresi nebyl důvod její výtvor byl ponurý.Nejenom to ledabylé,odfláknuté vybarvování,ale výběr barev.Alespoň plot mohl být zelený.Asi bych se měla nad sebou zamyslet.V jakém neutěšeném prostředí to nebohé dítě vyrůstá když používá jen černou -hnědá byla na mou žádost.

1 komentář:

  1. Slzičko, dnes byl flákací den i u nás a myslím, že bych tu kočičku dnes ani nevymalovala. Měla jsem tolik plánů a nakonec jsem měla pomalu problém vůbec dojít na záchod. Divnej den!!! Četla jsi ten vzkaz od Siti ohledně focení Terezky? Psala mi, zda na tebe nemám nějaký kontakt. Je opravdu moc hodná.

    OdpovědětVymazat