čtvrtek 16. června 2011

den 296 -15.6.středa - Blíží se prázdniny.




Vstávání šlo,cesta taky.Odevzdaná ve škole za výrazného chlubení jak se mladé vedlo na tréninku.A já měla i dnes společnost tak jsem v tom nadšeném vyprávění pokračovala.Dopoledne uteklo rychle.Mladá byla hodná a to jsem ráno prosila o shovívavost kdyby na ni dosedla únava ze včerejšího výkonu.Nebylo třeba.Domů jsem vezla její výtvarné školní práce,staré dopsané písanky,početnice,pracovní listy.Jako dítě jsem ty desky s výkresy na konci roku milovala a narcisticky si je dokola prohlížela.Nejinak to bylo i teď jen ten obdiv byl zaměřen na dceru.Příští týden mi hlásili samé kino,sportovní odpoledne.Do toho i s plaváním máme akce.Myslím,že s učením už skončili.Dnes jsme nešly na plavání proto že nebylo.A do toho mi mladá neustále opakuje,že pojede na prázdniny k babičce.Jo,jo,blíží se prázdniny.

2 komentáře:

  1. Jo, jo, výkresy na konci školního roku, to je něco. Jako malá jsem je domů přinesla jako největší poklad a teď se na ně těším od svých dětí ještě raději. Bohužel se jich letos nedočkám. V MŠ si chtěli ulehčit práci, tak se složky zrušily. Co dítě namaluje si průběžně nosí domů. Nevím, ale letos toho moc nenamalovali, dá se to spočítat na prstech.

    OdpovědětVymazat
  2. my tedy výkresy ve školce vedeme..ale někteří rodiče mi to kradli z nástěnky, tak te´d budou mít prd:-)

    OdpovědětVymazat