neděle 12. června 2011

den 292 -11.6.sobota -Výlet co nebyl.



Krásně jsme si při sobotě pospaly.Prádlo nám přes noc uschlo a den byl slunečný.Slíbila jsem mladé výlet.Ale až po O,abychom se nemusely hnát,brzo vstávat.Dopoledne jsem se proto věnovala úklidu a přípravě oběda.Mladá dokonce přišla pomáhat vařit.Po obědě slunce nabíralo větší sílu a my větší malátnost.Když jsem jí nabádala,aby začala uklízet hračky,že je čas vyrazit neměla se k tomu.A tak jsem nechala čas plynout až bylo pozdě někam vyrážet.Ačkoliv celý den o výletu mluvila nijak jí nerozhodilo,když jsem změnila definitivně plány.Dokonce odmítla i procházku před tím než půjdeme nakoupit.A tak jsem to nechala být a šlo se na nákup.Udělala jsem dobře.To podivné dusno nás obě nějak uspává.Byly jsme rády že jsme došly zase domů.Možná to zkusíme zítra.

1 komentář:

  1. Jo ty dusna, také to nemám ráda. Fotka Terezky u břízky (teda doufám, že je to břízka) je moc hezká, ta se povedla. Ta zmrzka taky není k zahození, Sárinku bych domů tahala asi i s tou zmrzkou. Ta jak se přilepí, tak drží jak lepidlo:-)

    OdpovědětVymazat