pátek 17. června 2011

den 298 -17.6.pátek -Loučení s plaváním a prolézačkou.





Ráno mírně zamračené,ale fungovaly jsme.Když jsme šly na autobus v místech kde jsem včera v tom lijáku fotila bublající kanál na silnici se kousek dál otevřela zem.Propadla se tam vozovka,uprostřed sídliště,v místech kde parkuje jedno auto za druhým.Jenže já neměla čas a ani foťák.A odpoledne už tam až do pozdního večera pracovaly s bagrem.Takový lovec ještě nejsem aby mi to nebylo hloupé motat se tam s foťákem.Ale mrzí mě to.Cestou autobusem zase už několik týdnů pozoruji pole.Slunečnicové.Jak roste,jaké by byly krásné fotky až budou kvést.A docela se děsím,že tu chvíly prošvihnu.Protože nebudeme jezdit a já nebudu mít přehled.A pěšky je to docela kus.Odevzdaná ve škole,na pondělí má zase zařízenou družinu.Já šla po nákupech.Trochu mlsání,trochu čtení.A odměnou mi bylo dítě které bylo chváleno.Doma jsme řádně odpočívaly a divily se.Za domem kde jsme měly roky prolézačku,kolotoč zbylo jen pomačkané cosi vyrvané ze země.Je to dílo legální,jen netuším jestli to odvozem starých hracích prvků skončí nebo se máme těšit na nové.A nastal čas našeho posledního plavání v tomhle školním roce.Dnes jsme byly zváni všichni na jeden den aby jsme se společně vyfotily.Takže docela zmatek,trocha plavání,focení,závodění.Děti dostaly diplom a sladkost.Pro mě a mladou zatím ale aktivity s plaváním nekončí -jen budou probíhat na suchu.

1 komentář: