úterý 14. června 2011

den 295 - 14.6.úterý -Atletický trénink.










Ráno jsem byla opět mírně zmatená jako včela.Ale musela jsem se probrat a taky neustále mladou zkoušet z dění následujících hodin.Aby měla jasno,že je dnes všechno jinak.Mladá se těšila,myslím že si neuvědomovala,že ve škole stráví více času než je zvyklá.Tak jsem ji odevzdala ve škole,ujistila se,že domluva platí a po obědě se přesune do družiny.Já zamířila znovu na autobus a jela domů.To ticho!!!!Ani si nepamatuji kdy jsem byla v bytě sama.Neodolala jsem a zalehla.Naštěstí jsem měla budíka,protože jinak bych spala pořád.Něco málo poklidit,pojíst.Uteklo to samozřejmě rychleji než dopoledne strávené ve městě.V 1 jsem šla na autobus.Jen co jsem usedla a on se dal do pohybu strhla se průtrž mračen.A lilo si vesele dál když jsem mířila ke škole.Chvilku jsem nějak nevěděla co dál.Do tréninku zbývaly celé 2 hodiny -bude pršet,nebude,mám odjet,mám zůstat???Vyzvedla jsem mladou .Pomalu přestalo pršet,dokonce vylézalo slunce.Zašly jsme si do Lídlu jak měla slíbeno,koukly se na boty.U rybníka si daly svačinu a na stadioně se objevily zároveň s vedoucí.Měla sebou 2 letou dceru a ta měla míč.Tak holky hrály fotbal.Potom se to začalo sjíždět a my trénovat.Mladá házela krikeťákem -hodila 5,20.Taky zkoušela tréninkový oštěp -to je ta raketa.Skočila si do písku,běžela v opravdické dráze s umělým  povrchem.Vozila se na volném vozíčku a potom vozila malou Natálku.A byla moc spokojená.Slunce svítilo jako na objednávku.Proběhlo i hromadné focení v nových tričkách se znakem sdružení.Ty dvě hodiny utekly strašně rychle.Domů nás hodily autem - zase začalo pršet.Byl to vážně pěkný den.Snad to ve škole nebylo pro ni utrpení -to se dozvím až zítra.Zatím se obě těšíme na další trénink.Bude příští týden.

3 komentáře:

  1. No vypadá to, že je Terezka fakt sportovec..to já nesportovec obdivuju.

    OdpovědětVymazat
  2. Terezka je úžasná sportovkyně. :-) A přemýšlím, jestli bych taky hodila tak daleko krikeťákem. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Terezce to jako sportovkyni moc sluší.

    OdpovědětVymazat