úterý 7. června 2011

den 288 -7.6.úterý - Hodná holka.



I dnešní ráno šlo.Dokonce bez provokací.A zase jsme začali jezdit autobusem starou trasou,protože silnice je opravená.Mladou každá změna velice těší a má z toho druhé vánoce.Dnes se obzvlášť těšila,protože jela na koně.Pořád mi vyprávěla jak bude řídit auto a jak bude koni zpívat,anglicky.Pro mě byl dnešní den osamotě.Ale nevadilo mi to.Dočetla jsem další knížku -příště sáhnu po něčem veselejším.Na trhu jsem koupila krásný květák,kedlubny.Okoukla jsem atletický stadion,kde budeme mít příští týden trénink.Tedy mladá,aby se mohla zúčastnit Her handicapované mládeže.Uteklo to rychle.Mladá byla vzorná -cestou v autě nikoho nezlobila.A strašně ji vychvalovali jak krásně jezdí.Ta moje křivule na tom koni sedí jak svíce.Cesta domů proběhla taky bez problémů.Odpoledne jsme měly každá osobní volno.Ven jsme vyrazily v podvečer.Něco pokoupit a ke kámošce.Ten její pes si mladou moc oblíbil,že ji pěkně poskákal a dokonce oblízal.Byla z toho hotová,protože sama na zvířata nerada sahá.Nebojí se,ale asi jí není příjemná srst.Doma jsem jí musela všechno oblečení hodit do pračky.Ale byl to zážitek.

1 komentář:

  1. Takže Slzičko bezva den, přeji více takových. U nás je kromě zmiňovaných akcí mrtvo. Nějak teď nefunguju, jen přežívám. Je to moc špatně. Nic nevyrábíme a já mám depku, že nechodím do práce a jsem k ničemu. Už aby to přešlo.

    OdpovědětVymazat