čtvrtek 31. března 2011

den 218 -30.3.středa- Jedeme zelenou škodovkou.



Dnes to bylo snažší.Ráno jsem ještě spolupracovala a opakovala,ano jedeš zelenou škodovkou,i krtek jede,teta Lenka,všichni jedeme zelenou škodovkou.V autobuse už mi začalo cukat víčko.Snažila jsem se mluvit o něčem jiném.Cestou do školy jí ukazovala kytky,stromy.Vždycky jsme skončily u zelené škodovky.Řekni,řekni!!!1000krát nic umořilo osla.Dnes jsem si toho ticha,samoty považovala.Chodila jsem ,mlčela,četla.Ve škole byla hodná.Tak alespoň něco.A urvaná.Dorazilo jaro a učitelky chodí více z dětmi ven,dokonce běhali na stadionu.Sice chválihodné,ale pro mladou moc velký záhul.Narozdíl od spolužáků pošlape pěšky na vlak a odpoledne jí čeká plavání.A jediné co zatím nemusíme řešit je přibírání na váze.Byla statečná,hodná,jen stále jezdila svou imaginární zelenou škodovkou.Doma za odměnu počítač a vyrazit.Jako zelenou škodovkou.Vzala jsem si taky plavky.Motivací jí bylo plavání v malém bazénu až si odplave své a nebude dělat blbosti.Já si taky odplavala své a potom jsme se ohřály společně v malém.Domů nás dovezla jako zelená škodovka.Večeře a brzo do hajan,ať má šanci zregenerovat.A hlavně ať už spí ta zelená škodovka!!!

1 komentář:

  1. No přeju zelené škodovce zimní spánek..a tobě vytoužené ticho a klid

    OdpovědětVymazat