sobota 26. března 2011

den 212 -24.3.čtvrtek -Luxus nicnedělání.

Ráno se moc nechtělo.Probudila jsem se nějaká zmatená,nemohla si vzpomenout který je den,co mám dělat.Mladá si pustila rádio,svůj oblíbený Impuls.Což mě vzápětí naštvalo protože téma dne se týkalo stávky ZP a jestli ji lidé podporují,jestli si myslí,že dochází k zneužívání.Tak se na mě valily negativní příspěvky  a pitomé upoutávky.Demonstrující invalidní senioři.Masáž národa kdy si každý už ve spojení se ZP představuje opáleného spoluobčana s drahým fárem,nebo teď nově ukřičeného,protivného seniora s holí nakupujícího v Kauflandu v akci.Jsme na řadě po bezdomovcích,kdy na nás budou spravedlivý útočit dlažebními kostkami??Protože překážíme,slintáme,chodíme pomalu a zabíráme moc místa??U autobusu se mladá zase neudržela a šla si osahávat tu svou paní.A cestou to na mě taky zkoušela.Má radar na to že máma není ok.Dopoledne jsem měla společnost a užívala si sluníčka.Mladá byla hodná-asi zlobí jen mě.Cesta dobrá,jen já byla nějaká netrpělivá abych už za sebou zavřela dveře bytu.A tady na mě po chvíly padla šílená únava a dala se do mě zima.A ačkoliv jsem měla jít na nákup vzdala jsem to.Dopřála jsem si luxus nicnedělání.Už v 5 si vlezla do horké vany.S knížkou,mladou jsem musela odehnat,protože se samozřejmě chtěla koupat taky.A potom jsem si zalezla do peřin,s knížkou.Tam už se mladá necpala.Měla jsem jít na nákup-lednice je prázdná.Měla jsem vyprat-svítí slunce a fouká vítr-pěkně by to uschlo.Místo toho jsem si v posteli s knížkou počkala až bude čas jít spát.A šla.

1 komentář:

  1. A udělala jsi dobře..omlouvám se za tykání,slzičko,ale ráda tě čtu..jak když tě znám..

    OdpovědětVymazat