sobota 12. března 2011

den 200 -12.3,sobota -Procházka s Bellou.

Vyspané do růžova,odpočaté po dobré noci.Pustila jsem se do praní,úklidu a vaření.Abych to zvládla za dopoledne a odpoledne jsme mohly strávit venku.Zase je to o něco hezčí když slunce svítí do oken,prádlo bude voňavé z balkonu a i do bytu se dostane svěží vzduch.Na odpoledne jsme byly domluvené s kamarádkou na procházce.S jejím pejskem.Trochu jsem se toho obávala.Mladá má se zvířat respekt.Za což jsem moc ráda,proto že ještě ji odtrhávat od každého psa,kočky to si nedovedu představit.Jenže někdy je strach velký tak že je schopná i kopnout.Tak jsem ji poučovala co smí a co ne.Že musí dávat pozor aby mu nešlápla na packu,že na ni bude skákat tak aby se nebála.Kamarádku mám moc ráda a vím jak je ze štěněte nadšená.Proto jsem s tím souhlasila.A taky pro mladou je to zase nová zkušenost.Musím říct,že hned v úvodu mi v dobrém vyrazila dech.Správně předpokládala,že mladá bude chtít taky vodit pejska.Tak měla sebou další vodítko.Jedním si psa jistila,aby měla jistotu a druhé měla mladá pro ten pocit,že je to ona která vodí psa.Obešly jsme pěkný kus.Sice mohlo být trošičku tepleji a míň foukat.Bylo to náročné.Krom mladé se nám motala pod nohy Bella.Ale přežily jsme všichni,žádná zranění ani traumata.Snad jen málo povídání -obě jsme měly co hlídat.Myslím,že na další procházky máme parťáky.

2 komentáře:

  1. bylo krásně, škoda že jsme nemocní a zavření...je fajn, že to dopadlo nad očekávání!

    OdpovědětVymazat
  2. Prima fotky. Jenda pejska také miluje. Přejeme hezké nedělní odpoledne.

    OdpovědětVymazat