sobota 5. března 2011

den 193 - 5.3.sobota -Masopust.

Spalo se déle a bylo to příjemné.Dopoledne jsem spěchala s vařením ,abychom mohly už před polednem odejít.



Mladá zase chodila kontrolovat bráchu jak spí.A spal dlouho.Venku bylo nádherně.Náš cíl byl dnes do přilehlé obce na masopustní průvod masek.Nikdy jsem to neviděla.Ale teď je nějak moderní obnovovat tradice a nevyhnulo se to ani blízkému okolí.Cesta nás čekala dlouhá.Nějak jsem zapomněla jak je to s ní náročné.A jak se jí šlape špatně.Opět jsme šly naslepo.V téhle vísce jsem byla naprosto ztracená a šla s davem.Mladá se těšila na kapelu,ale moc ji nebylo slyšet.Měli to hezké.Mladou to chození vesnicí s průvodem dost zmohlo a chtěla si odpočinout.Na lavičce.Jenže jak vysvětlit městskému dítěti,že tady nejsou na každém kroku?Zachránila mě až autobusová zastávka.Cesta zpět šla kupodivu lépe,protože to bylo pořád z kopce.Dokonce jsme i nakoupily.Myslím,že jsme prý na dlouho poslední slunečný den využily dobře.Tak uchozená jsem už dlouho nebyla.

Žádné komentáře:

Okomentovat