úterý 15. března 2011

den 203 -15.3.úterý -Šílená únava.

Noc mi dala zase sílu a já věděla,že dnes to vydržím.Mladá v pohodě a aby byla ještě pohodovější slíbila jsem jí za vzorné chování míček.Fungovalo to.Dopoledne jsem strávila sama,dokonce mi bylo i teplo a líp.Mladá byla vzorná a po návratu domů dostala ten slíbený míček jako zeměkoule.Měla radost.A na mě padla tak strašná  únava.Až na píchání ve spánku mě nic nebolí,ale mám pocit,že neudržím oči otevřené.Návštěva sčítací komisařky proběhla tak poklidně,že si ani mladá nevšimla.Koukala jsem do těch lejster,ale dnes nejsem schopná nic vypisovat.Zítra jdeme na neurologii a ten úřad.Budeme spát déle.Snad si odpočinu.

2 komentáře:

  1. Slzičko, tak ať už je líp. Na mě zase taky něco leze (bolí mě v krku), prostě pořád dokola.

    OdpovědětVymazat
  2. Pevně věří,že se to zlepší,já se z toho hrabala 14 dnů

    OdpovědětVymazat