pondělí 7. března 2011

den 195 - 7.3.pondělí - Třídění.

Ráno jsem zažila pěkně perné chvilky.Nemohla za to mladá,ta byla kupodivu spolupracující.Příčinou byl můj kabát který jsem prostě nezapnula.Zip naprosto v háji a já žádnou další zimní bundu nemám.Nakonec jsem musela vzít co bylo -takovou už skoro jarní.A vážně se mi to moc nezamlouvalo.Cesta proběhla dobře.Zase na mě čekala ta druhá mamina a já se měla komu vypovídat.Nějak se toho zase valí moc nad čím jsem nucena přemýšlet.Ty změny v sociální oblasti mě děsí,bojím se co bude dál.Kupodivu jsem nezmrzla.A mladá byla hodná.Tak snad to ráno bylo jen nedopatření a né prognóza celého týdne.Doma odpočinek,čaj,kafe,jídlo.Dnes jsem se pustila do třídění skříní.Mladá zkoušela co ještě obleče a co už vyřadíme.Objevily jsme i fotbalový dres ještě po bráchovi.To bylo radosti,že je fotbalista.A tím jsem úspěšně zahájila jarní úklid.A budu vyhazovat,vyhazovat a budu přísná a tvrdá.

1 komentář: