sobota 19. března 2011

den 207 - 19.3.sobota -Zasely jsme.


Máme víkend,jsme doma opět samotinké.Je třeba zaplnit čas,pokud možno více v bytě.Já se vrhla do uklízení -zase si můžu odškrtnout další položku jarního úklidu.Ale ještě spousta toho zbývá a čas se krátí.Mladá si hrála  a potom jsem ji zaúkolovala .Konečně jsem vytáhla semínka řeřichy a pažitky a společně jsme zasely.Navzdory zimě my budeme koukat jak nám roste.Po obědě jsem na chvíly odpadla a kdybych nemusela tak nos nevystrčím z domu.Jenže situace i mladá si žádala.Jak jsem slíbila tak jsem činila a šlo se na nákup.Cesta nic moc.Nákup proběhl dobře.Jen při vracení košíku po nás vystartoval uvázaný pes.Lekla jsem se pěkně a mladou tak strhla,že spadla na svá věčně zkoušená kolena.Naštěstí to bylo bez krve,kousnutí by bylo horší.Doma zase spousta čaje a už žádné namáhavé pohyby.Klid a teplo.

Žádné komentáře:

Okomentovat