neděle 20. března 2011

den 208 -20.3.neděle-Čekání na jaro.



Tak prý byla nejjasnější noc po strašně moc letech.A bylo to znát,proto že mladá nemohla zabrat a v noci sebou mlela.Vstávaly jsme na neděli docela brzo.Občas na nás juklo slunce skrze okno,ale mě to tedy nelákalo.Dopoledne jsme zvládly domácí úkol.Měla vybarvit různé předměty,potom s pomocí vystříhat a ty které patří do koupelny nalepit .Shodou okolností tam byl i míč a mladá trvala na tom,že se musí nalepit.I když je mi zcela jasné,že jsme ho měly správně vyřadit jako věc co do koupelny nepatří. U nás to bez míče v koupelně nejde.Po troše domácích pracích jsem se pustila do vyrábění jarní dekorace.Rozkvetlá větvička.Mladou to moc nebralo,ale ukázkově mě vždycky pochválila.Dneska jsem se nedonutila jít ven.Mladá na tom netrvala.A dokonce začala klimbat večer u televize.Takže měla po té divné noci dost i bez procházky.

3 komentáře:

  1. ta dekorace je moc pěkná..tleskám

    OdpovědětVymazat
  2. Jednoduché a přitom velmi vkusné. Opravdu hezké.

    OdpovědětVymazat
  3. Jára vstával taky hodně brzy, byl úplněk...Ta větvička je nádherná, taky jaro vyhlížíme:-)

    OdpovědětVymazat