úterý 1. března 2011

den 189 - 1.3.úterý -Den úřední.




Dnes jsme si vzaly ve škole volno.Mladá spala až do 8.Já vstávala dřív abych začala vyřizovat ty své resty co mě už straší.První pokus dovolat se na rehabilitaci byl neúspěšný.Což mi moc nepřidalo.Potom co se mladá probudila vyrazily jsme.Nejdřív to byla neurologie.Už jsem tam byla v pátek,jenže i paní doktorka měla prázdniny.A jelikož jsem to tentokrát opravdu dlouho odkládala vyšlo nám to s lékama tak tak.Dnes tam byla.Usměvavá,ochotná a ještě málo lidí.Tak že léky máme,potvrzení na rehabilitaci taky a jsme i objednané.Po cestě se mi zpátky ozvala ta nová rehabilitačka.Tak další položka na seznamu vyřízena.Máme termín,snad si sedneme.Nejtěžší bylo dojít na soud.Má dcera dovrší letos 18.A já musím požádat o zbavení svéprávnosti.Abych za ni mohla vyřizovat důchod,podepisovat souhlas u lékařů,přebírat a hospodařit s jejími penězi.Zatím jsem se byla jen vyptávat co je třeba a zdali mi to někdo sepíše.Už se o to pokouším pár dní.Je to jen první krůček,spousta mě toho čeká a já se toho děsím.Ale i tady jsem pořídila a abych to neprotahovala i dál domluvila jsem se na zítra kdy mi to paní soudkyně sepíše.Poslední zastávkou byl Městský úřad.Ale tady to bylo jen o vyzvednutí formuláře na úlevu z placení odpadu pro studenty.Spousta běhání kvůli 250 Kč.Celé dopoledne svítilo sluníčko a bylo nádherně.Tak jsme se při tom vyřizování krásně prošly historickými uličkami našeho města.Doma oběd,odpočinek.Ještě jeden telefonát a jedno objednání.Tentokrát na to naše čtvrtletní setkání s panem profesorem.Docela se mi ulevilo,že jsem toho tolik vyřídila.Ven už jsme nešly,myslím,že to dopoledne jí docela stačilo.Zbytek dne si hrála.Myslím,že dnes se mi bude klidně spát.

3 komentáře:

  1. Vy jste holky pilné jako včeličky...šikulky.

    OdpovědětVymazat
  2. Je dobře, že se někdy taky zadaří, hřeje to pak u srdíčka. U nás je to zase Slzičko naopak. Včera jsem zazdila kožní u Lukáška a s tím věci spojené. Snažila jsem se vše dát do pořádku a ještě jsem to víc zkazila! Taková blbost a já jsem seděla nad jehou průkazkou a brečela jak malá. Asi by to chtělo taky malou pauzu.

    OdpovědětVymazat