sobota 26. března 2011

den 213 -25.3.pátek -Bída.

Včerejší luxus nepomohl.Dnes to byla bída.Celý den.Ráno jedno z těch příšerných.Kdy nekonečně a zcela zbytečně volám,aby se šla mýt,oblékat,snídat,na autobus.A na zastávce jsme se zase přetahovaly.Ona k paní já opačným směrem.V autobuse ignorovala nabízené knihy,které jsem tentokrát vezla a byly mi na nic.Nekonečná cesta do školy,nekonečně dlouhé převlékání.Jediná světlá chvíle dopoledne byla na lavičce s knihou.Ale moc dlouho jsem nevydržela,foukalo.Ze školy jsem si odváděla neposlušné dítě,co se celým dnem provztekalo.A celou cestu domů si trvalo na svém,že bude hrát na počítači.I když dobře věděla,že to nehrozí.Anebo právě proto.Když pochopila,že to ale opravdu myslím vážně začala mě bombardovat tím,že jdeme plavat.Šly jsme,ale až o pár dlouhých hodin později.Půlhodinka klidu,mladá ve vodě.Dokonce plavala,protože na ní byly dvě-asistentka zaučovala novou.Domů už za tmy.Večeře a spát.Usnuly jsme obě strašně rychle.

1 komentář: