sobota 19. března 2011

den 206 - 18.3.pátek -Zima se vrátila.

Tak jsme vstaly.Nerady,ale snažily jsme se obě.Na autobus i do školy jsme šly schované pod deštníkem.A mě zůstal celý den nad hlavou.Byla zima strašná.Po těch už pár krásných jarních dnech to bylo utrpení.Schovávala jsem se v obchodech,cukrárně a nejvíc času proseděla v šatně.A pořád musela myslet na plakátek ve kterém hledají pokladní a prodavačky.Zvládala bych to?Některé mámy to zvládají,ale-mají v záloze někoho když dítě onemocní.Nedokážu se rozhodovat mezi usmrkaným dítětem,které by si potřebovalo odpočinout a prací.Vždycky dám přednost dítěti a práci si neudržím.Vzaly by mě když je nouze o práci?Na částečný,jen dopoledne,jen všední dny,ne o svátcích,prázdninách???Ráda bych trávila dopoledne smysluplněji,něco málo si vydělala.Strašně závidím těm co to zvládají a nemám už ani odvahu to zkusit abych se nezapsala jako naprosto nespolehlivý zaměstnanec co pořád nemůže.Připadám si neschopná.A mám strach,že když to bude záležet jen na mě své děti neuživím.Mladá byla hodná,moc hodná.Učitelka ji moc chválila jak pilně a samostatně psala,jak jí pořídily novou knížku,protože ta stará už ji nebaví.jak krásně čte.Myslím,že to všechno je i můj díl -měla bych čas,sílu kdybych pracovala?Nešidila bych ji?Zvládala bych jí dávat tolik pozornosti ?Cesta byla dobrá i když deštivá.Chtělo to moc čaje.A svádělo to nic už nedělat.Ale nějak jsem se zmátořila.Mladá mi pomohla vydrhnout umyvadlo-nerada.Já se dala do vany a vyžehlila prádlo.Taky nerada.

Žádné komentáře:

Okomentovat