úterý 29. března 2011

den 217 -29.3.úterý -Vytančíme to!!!



Ráno opět nic moc.Vstávání puberťáka.Před koncem cesty ji to zase chytlo a kdoví proč se zlobila na celý svět.Po cestě jsme potkaly spolužačku.Ta to zachránila.Až po odevzdání v družině jsem zjistila,že jdou do divadla.Nevidím to růžově.Ale nehodlám se tím užírat,jdu odpočívat.Na náměstí jarní trhy,na lavičce sluníčko a dobrá knížka.Je to dlouho co jsem ji četla a překvapilo mě,že vidím věci jinak.Co se mi zdálo úžasné je dnes nepřijatelné.Stárnu!!Šla jsem si vyzvednout mladou a už setkání v šatně mi dalo odpověď.Hodně špatný.Z divadla s ní učitelka odešla.O obědě jsem slyšela její dupání a měla černo před očima.Potom se ještě naštvala když jí učitelka odmítla dát pusu na rozloučenou.Ach jo,ach jo.Cesta docela šla.Doma zase dohadování,že počítač nebude.Když jsem se najedla a dostatečně nabrala síly daly jsme se do úkolu.Taky to šlo.A potom jsem pouštěla na počítači písničky a nutila ji tančit.Sama jsem lítala bytem a setřásávala ten stres.Když už toho měla fyzicky dost dělala mi bubeníka a plastovými lahvemi bušila do pohovky.Snad jí to taky trochu pomohlo.Už se mi stýská po té hodné,milé a rozumné slečně.Nepotkali jste ji?

Žádné komentáře:

Okomentovat