pondělí 21. března 2011

den 209 -21.3.pondělí -Jaro.

První jarní den.Mladá si vzala jarní bundu,tak snad už to nebudu muset měnit.Pro jistotu ještě po ránu teplý svetr,rukavice do kapes.Cesta vcelku dobrá.Jen já měla problém-na mě byla moc kontaktní.Sice se dotýkala jen mě,ale dnes mi to nějak nesedlo.Ráda jsem se sní rozloučila a šla.Dnes jsem byla spolu s ostatními maminkami užitečná.Roznášely jsme letáčky na benefiční koncert .Šlo to hezky,slunce svítilo,pěkně jsme si popovídaly a i to kafe stihly.Mladá zlobila jen malounko u svačiny.Má problém čekat na ostatní když je dávno po jídle.Ale stížnosti nebyly veliké neboť to dnes převzal spolužák.Samu mě překvapilo,že dokáže být i tak hlasitý.Pro mladou to byl velký zážitek protože se mu podařilo rozbít talíř při obědě.Měly dneska opravdu veselo.Cesta domů dobrá.Doma na mě padla docela únava.Asi má na mě to jaro opačné účinky.Mladé se taky nic moc nechtělo.Lehounce jsme zopakovaly cviky od nové rehabilitačky.Budem se do toho zase muset trochu víc položit.Obě.Aby se nám rozproudila krev.

Žádné komentáře:

Okomentovat