středa 16. března 2011

den 204 -16.3.středa -Máme toho moc.



Přispání bylo potřeba.Ráno jsem se sice ještě pořád cítila jako po doběhnutí maratonu,ale je to zase o něco lepší.Ten šílený tlak v hlavě povolil.Mladá byla taky ráda,že se nikam neženeme.Dokonce se po dlouhé době koukala na Kouzelnou školku.Potom jsme se vrhly na domácí úkoly,které nám nadělila učitelka,abychom nezahálely.Já to tady trochu poklidila,uvařila a mohlo se vyrazit.Nejdřív na úřad.Odbor soc.věcí a zdravotnictví.Je tam moc příjemná paní co se mě vyptávala jak žijeme a že opatrovníka navrhne mě,že nevidí důvod proč by tomu tak nemělo být,když jsem to já kdo se o ni stará.Asi nás čeká i přepadovka v domácnosti.Proto že jsme měly trochu času před návštěvou neurologie zastavily jsme se v kavárně.Kavárnu U Bartoloměje provozuje zdejší USP.Obsluhují klienti,prodávají se tu jejich výrobky.Mají tam hezký dětský koutek.Mladé se to líbilo a mě bylo taky hezky.Že třeba jednou i mladá bude takhle hezky užitečná,bude mít svou opravdickou práci,zodpovědnost.Na neuro to šlo rychle a mohly jsme se vrátit domů.Ten šílený vítr ustal a začalo docela slušně pršet.Doma svačina,trochu si odpočinout a zase vyrážíme.Je plavání..Dnes beze mě,to bych neustála.Ale mladá se snažila .Mimořádně plavala se strejdou -většinou plave s kluky.Doma večeře a už jen postýlka.

Žádné komentáře:

Okomentovat