středa 2. března 2011

den 190 -2.3.středa - Kostky jsou vrženy.



I dnešní ráno šlo dobře.Mladá si nesla mini volant a byla spokojená.Odevzdala jsem ji ve škole a šla znovu na autobus.Má cesta vedla opět k soudu.Teď už jsem sebou měla vše potřebné.Cítila jsem se divně.Znásobený pocit odpovědnosti za dceru.A trochu i obavy.Dělám správně,neubližuji?Utěšuji se tím,že to posoudí odborník.Ale i tak mám pocit,že jí okrádám a nemůžu si pomoct.Můžu vyjmenovat 1000 důvodů proč je to tak lepší,ale pocit nemizí.Sepsáno,podáno.Teď jen čekat.Než se zahájí řízení,než nám určí soudního znalce,než ji vyšetří a potom se rozhodne.Když to všechno dopadne jak má měla bych být ustanovena jejím opatrovníkem.Dokonce se skládá opatrovnický slib.A to se mi líbí.I když je to moje dítě,cítím vážnost toho slibu.A potom jsem se vrátila zase do školy,abych vyzvedla mladou.Dnes zlobila spolužačku.Pořád ji štípala a strkala.Mě řekla,že jí vzala ten mini volant a nevrátila jí ho.Bylo mi jasné,že ten volant během dne stejně někde ztratí. Samozřejmě jsem ji vyhubovala,že nesmí strkat a štípat.Ale abych pravdu řekla docela se mi líbilo,že se nedá.Škoda jen,že tohle učitelky přehlédnou a je to pro ně jen zlobení.Cesta domů dobrá.Na odpočinek moc času nebylo.Šlo se plavat.Po dlouhé době.Dnes jen mladá a moc se snažila.Příště půjdu taky.Jak už jsem několikrát psala ta mamina co to vede je akční a zase zorganizovala spoustu aktivit do budoucna.Strašně mě to nadchlo.Tak jestli všechno klapne půjdeme s mladou do divadla,tentokráte místního na benefiční koncert pro sdružení .Budou tam muzikálové hvězdy z Robina Hooda.A na konci června se možná zúčastníme Evropských her hendicapované mládeže v Brně.Zbytek dne byl už poklidný a utekl v mžiku.

1 komentář: