sobota 12. března 2011

den 199 -11.3.pátek -Fouká,fouká..

Poslední den v týdnu.Už proto se snažila.Dnes všichni poučeni dorazili na zastávku včas.Od rána nás provázel šílený vítr.Ten mi nedělá dobře.Mladá odevzdána a já sama trochu bez nálady.Utíkalo to pomalu,bylo mi na tom větru nemilo.Strašně jsem se těšila domů,do tepla.Mladá se tradičně těšila na muziku,která tradičně nebyla.Naštěstí ji teta vzala sebou do papírnictví.A to přebilo vše.Celou cestu mi to vyprávěla,kupovaly papír.Doma spousta čaje a už nikam a nic.Trochu jsem experimentovala s vařením a zkoušela nový recept.S listového těsta.A taky udělala pár tyčinek.Docela mě to chytlo.Ač nejsem žádná kuchařinka a vaření je pro mě jen nutnost.Zítra možná zkusím upéct rohlíky.

2 komentáře:

  1. Vítr taky nemám ráda...a papírnictví jo, stejně jako Terezka:-)
    Jj, šup sem s receptem:-)

    OdpovědětVymazat