úterý 15. března 2011

den 202 - 14.3.pondělí -Mimo provoz.

Hodinu po půlnoci mi klekl mobil.A já musela vstát a dát ho na nabíječku abychom se probudily na budík.Jenže jsem byla mimo a trefit se do zásuvky byl nadlidský úkol.Dělala jsem takový kravál,že jsem vzbudila mladou.A ta ukázkově vstala a šla si pustit rádio jako každé ráno.Bylo těžké ji to vymluvit,bylo těžké ji vysvětlit,že je noc.Naštěstí znovu usnula.Druhé probuzení nic moc.Bolí mě celý člověk.Statečně jsem do sebe nacpala léky a šla se starat.Mladá mi to naštěstí moc neztěžovala.Místo do školy jsme mířily ke kinu.Dítě odevzdáno a já s tou druhou maminkou.Nějak jsem to přežila.Léky účinkovaly.Až před polednem jsem začala pociťovat únavu,zimu-ačkoliv všichni básnili jak je krásně.Mladá přišla taky nějaká nespokojená.V kině byla moc hodná,ale potom se to zvrtlo.Raději jsem nad tím moc nepřemýšlela.Jediná myšlenka dostat se v pořádku domů.A čaj,čaj,čaj.Uvidím jak bude ráno mě i jí.Tradičně bych potřebovala tenhle týden fungovat.Máme rehabilitaci,kontrolu na neuro,taky mi přišlo lejstro s odboru soc.věcí kvůli ustanovení opatrovníka.Dalo se to do pohybu docela rychle.Už mám dopis od soudu,že zahajují řízení.A aby toho nebylo náhodou málo do toho zítra sčítací komisař.Snad bude noc dlouhá a dá mi sílu vydržet další den.A snad to mladá ode mě nechytí hned,ale chvilku posečká.

Žádné komentáře:

Okomentovat