pátek 29. dubna 2011

den 248 - 29.4.pátek -Královské odpočívání.



Jo,jo,jo!!!Do 8 a do sytosti.Jen co jsem vylezla na balkon zaznamenala jsem v naší jinak tiché ulici nevídaný ruch.Před domem byla zaparkovaná dodávka s vlečkou a kolem se rojili policisté.Vyšetřování v přímém přenosu.Někdo něco zcizil a zřejmě na útěku lup zanechal v naší ulici.Policisté se činili.Sepisovali,zapisovali,hlídali.Před 10 jsme se v poklidu vypravily z domu na MHD.Zajely jsme na tu neurologii,ale doktorka tam dnes mimořádně nebyla-tak bez léků a zase v úterý.Hned naproti do knihovny,tady vše proběhlo jak mělo.Knihy jsem vrátila včas a nesla si další várku.Před domem se dál policisté střídali v hlídání uloupeného,aby nebylo uloupeno již uloupené.Já mezitím uvařila a v přímém přenosu shlédla královskou svatbu.Bylo to krásné.Nevěsta měla nádherné šaty a celé to bylo moc dojemné a slavnostní.Stihla jsem i vyprat,pověsit.To už hlídala policistka-chuděra nechali jí tam stát 3 hodiny.Potom auto osiřelo a zůstalo nám tady na ozdobu.Já uklidila.Původní plán byl ještě jít ven ale spustila se bouřka.Ale protože jsem měla ve schránce výzvu,že mám na poště doporučený dopis nakonec jsme se vypravily.Čekat den co tam zase čeká za pohromu nevydržím.AŤ to mám za sebou.Nakonec to byla příjemná procházka,vzduch voněl po dešti.A doma jsem s úzkostí otevřela obálku z MÚ abych byla mile potěšena.Přišlo vyúčtování za loňský rok a mé netopení,šetření se zúročilo do korunek.Sice jich není hromada,ale lepší než drátem do oka a nebo doplácet.Ráda si ty 3 měsíce na šek počkám.Teď bude následovat poklidný podvečer.Něco málo zkusím odcvičit z knížek které jsem si půjčila na uvolnění páteře.Lehká večeře,koupel,něco málo televize a hurá do peřin.Pěkný den to byl.

2 komentáře:

  1. Tak to mě těší, že den se vám vydařil...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to byl teda zajímavý den. Ráno akční, v poledne romantický a k večeru finanční. To bych brala taky. Svatba se mi též moc líbila, nemohla jsem se od televize odtrhnout. Taková vzdálená pohádka, chvíli se jen zasnít. Horší je to procitnutí:-)

    OdpovědětVymazat