středa 27. dubna 2011

den 244 -25.4.pondělí -Velikonoční pondělí.




Mladá byla už tak moc unavená,že by si dala říct a spala déle.Jenže to by brácha nesměl svědomitě plnit své velikonoční povinnosti a vtrhnout do pokoje.Rozespalá ale přece s úsměvem se nechala symbolicky vymrskat.Po ranním chaosu nastalo obdarovávání.U nás  každé dítě obdrží balíček.Mladá se hned koukla do Kinder co tam je za úžasnou hračku..Zbytek jsem pečlivě uschovala a každý den něco malinko.Babička se sestrou se začali balit.Děti pobíhali bytem a zoufale hledali své hračky,části oblečení.Stejně vždycky něco zapomenou.Vyprovodit jsem je šla sama.Mladé se moc nechtělo tak brácha se slečnou hlídali.Nastalo první loučení a já jsem moc ráda,že to dopadlo dobře-žádné hádky.Doma mě čekalo uklizeno!!!!Tak jsem jim za to uvařila oběd.Po něm v tom tichu co tu nastalo oba mladí usnuli.Mladou jsem musela uklidnit počítačem,protože měla slíbené labutě s bráchou.Nakonec i na ně došlo.Poslední jízda na labutích a autíčkách.Doma se pomalinku balil syn s přítelkyní.A nastal čas i jejich odjezdu.Konečně ticho!!Nerušená koupel,spánek ve vlastní posteli.

2 komentáře:

  1. No ono je hezké na návštěvách, že jsou to návštěvy a je to jen na omezený čas.tak přeju,a´t s Terezkou zrelaxujete

    OdpovědětVymazat
  2. Syn je fešák :-)

    OdpovědětVymazat