středa 20. dubna 2011

den 239 - 20.4.středa - Velikonoční bohoslužba a plavání.




Ráno nezačalo moc povzbudivě.Nechtělo se jí a na zastávce se zase vrhala na paní.Čekal mě původně dlouhý den o samotě.Ale naštěstí jsem si vzala foťák a hledala krásné věci.A taky bylo krásně.Dokonce jsem si nakonec užila i pokec když jsem se náhodně srazila z další maminou.Po obědě jsme byli zvání na tradiční bohoslužbu.Mladá moc nevyrušovala a zpívala.Potom úprkem na vlak,měly jsme to tak tak.Doma si trochu odpočinout a na plavání.Taky ve znamení Velikonoc se závody a hromadným focením pro sponzory.Mladá se snažila uchvácena představou,že dostane medaili.Tu nedostala ,ale balíček  se sladkostmi.Radost byla i tak.A já si taky stihla zaplavat.Tak snad jsem ty chmury vyplavila.Krásné svátky jara Vám všem!!!

2 komentáře: