úterý 26. dubna 2011

den 242 -23.4.sobota -Na pouti podruhé.



Tedy noc náročná.Ona nám totiž babička docela dost chrápe.Dnes byla první vzhůru neteř a aktivně všechny budila.Bylo půl 7.Tak jsme se probrali,uklidili to naše ležení.Mladej s přítelkyní hlídali mladou a zbytek šel na nákup.Protože se očekávalo šílené vedro chtěla jsem mladou ušetřit jedné cesty.Nákup byl pro mě snažší,já nikoho honit ani  usměrňovat nemusela.Doma jsme se pustili do přípravy oběda.Já tedy jen pomocné práce tipu tam mám struhadlo a větší hrnec nemám.Po řádném obědě a ještě řádnějším odpočinku se šlo hromadně na pouť.Homolkovi.Mladá šla s bráchou na velkou houpací loď.Potom jsme pozorovali dvojčata v bublinách.A nakonec tradiční jízda na autíčkách mladé s bráchou.Teplota šílená,lidí šílených.Takže mladí si šli okukovat stánky,sestra s babičkou a dětmi na nějakou nafukovací obr skluzavku a my s mladou domů.Naštěstí jsem to vzdala včas kdy ještě nebyla únava ani přehřátí kritické.Šlo se bez slz a vzteku.Doma jsme si vychutnávaly vzácnou chvilku osamotě než se vyřízení začnou vracet.Večer se kupodivu nesl dál v příjemném duchu.Uložíme děti do 18 a vykecáváme na balkoně.A pořád je co probírat!!

2 komentáře:

  1. Hmmm, ty bubliny vypadají dobře! Takže až na tu noc jste si to bezva užili:-) Moc vám to přeji.

    OdpovědětVymazat