úterý 5. dubna 2011

den 224 - 5.4.úterý -Domácí úkol.




Už se nám zase nechce ráno z postele.Ale zase jsme to nějak zvládly.Mladá se těšila na překvapení které nám řidič autobusu zase zřejmě nachystá.A dočkala se.Protože jel jiný i cesta byla jiná.Tolik dobrodružství po ránu!!Odevzdána a já osamocena.Dnes je mi to milé.Sice mohlo být trošičku tepleji,ale i tak to šlo.Kochala jsem se jarní přírodou,trhy na náměstí,knížkou na lavičce.Dokonce jsem vynechala i cukrárnu.Mladá byla hodná.Byla z provozních důvodů v jiné třídě,s jinou učitelkou.Ale moc se snažila a pracovala.Potom byli zase na dlouhé procházce za štěnětem.Zase spadla a dramaticky mi opakovaně ukazovala koleno,že tam má krev.Cestu domů jsme zvládly,ale bylo znát,že pochoďák má dnes za sebou.Nic moc už jsem na dnešek ani neplánovala.Dokonce jsem si dala pauzu v uklízení,když jsem zjistila,že zítra odpadá plavání.Jen udělat úkol.Zdálo se to tak snadné a skončilo to fiaskem.Doplňování číselné řady.Asi půl úkolu zvládala naprosto bez problému.Když šly čísla za sebou,které chybělo správně doplnila.Potom byla vždy 3 čísla-tedy jen jedno napsané a dvě měla doplnit.Když bylo první napsané zbytek správně doplnila.Když bylo prostřední napsané to následující chápala,to předcházející ne.A u posledního kde bylo doplněné poslední a dvě předchozí měla doplnit byla naprosto v koncích.A já s ní.A čím víc jsem ji tlačila aby k výsledku došla tím víc se zasekávala.Tohle jsem tedy parádně nezvládla.Taky se na mě dobu zlobila a měla proč.

2 komentáře:

  1. Jo Slzičko, každý den na učení nemáme nervy. Já Lukáška někdy málem zatloukávám do země a to ještě nechodí do školy. Myslím,že pak budu totálně šedivá. Fotky z trhu jsou překrásné, hned bych si dala říct. A to ranní dobrodružství taky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky..a přeju hodně trpělivosti...

    OdpovědětVymazat