sobota 2. dubna 2011

den 221 -2.4.sobota-Probouzení.








Den začal poklidně a později.Moc to na ten slibovaný slunečný nevypadalo,ale během pár hodin se to otočilo.Prádlo krásně uschlo,já se nutila k uklízení a mezi tím jsem odskakovala k plotně.Po obědě jsem nabírala sílu na balkoně.Miluji ten čas kdy se tam dá sedět hodiny.Kupodivu většinou respektují obě mé děti,že je to moje hájené území.Tam utíkám.Zase poklidit,okna otevřít dokořán a vyrazit.Na slibovaný výlet-daleko,daleko.Kdy nesmí chybět pití v batohu a piškoty na svačinu.Nejdřív jsme brouzdaly v přírodě a koukaly jak se příroda probouzí.A potom jsme se byly kouknout jak se probouzí to naše město.To byl název dnešní akce,kterým oficiálně začíná turistická sezona.A protože jsme z města historického neslo se to jako každý rok v tomto duchu.Letos to byla korunovace krále Jagelonského.Sice toho moc nevidíme,protože se neprocpeme a když procpeme tak to mladá neustojí.I tak byla spokojená protože hrála dobová hudba a mě se sem tam podařilo něco z dění zahlédnout.Líbí se mi,že se dění odehrává na vícero místech.To se potom městem valí dav ,všude jsou lidé v kostýmech,vyhrává hudba.Jsme alespoň na chvíly součástí toho davu.Tak to bylo naše dlouhé odpoledne venku.Plné sluníčka,rozkvetlých kytek,historie a hudby.

Žádné komentáře:

Okomentovat