úterý 19. dubna 2011

den 237 -18.4.pondělí -Nesnáším úřady!



Zase mě neviditelná ruka vytáhla dřív.To je k zlosti.Místo bolení hlavy motání-ještě lepší.Tak se nějak dát do stavu bdělého a popohánět mladou směrem ke škole.Dneska jsem měla společnost,ale asi jsem opět moc neperlila.Poslední dobou jen brblám,už se ze mě stává protivná,zapšklá a zlá ženská.Trochu to byly nervíky-zase mě čekalo vyřizování na sociálce.Nikdy si nejsem jistá zdali mám vše,jdu v čas.Mladá byla hodná.Na náměstí jsme si prohlídly meteostanici co se tu dnes dopoledne objevila.V 77 tu bylo 21 cm sněhu,nejvyšší teplota 37 a nejnižší taky. Z vlaku se šlo hned na MHD.Aby maminka neztratila odvahu.Proběhlo to naprosto bez problémů-proč tak vyšiluju???Za odměnu jsme si daly první zmrzlinu.Cestou nakoupily hromadu brambor,aby měla návštěva co jíst.Šla jsem domů s dobrým pocitem.Že mám zase jednu položku na seznamu odškrtnutou.Doma mě čekalo rozčarování.Obálka od soudu.Myslela jsem,že je to jen další oznámení,že řízení o zbavení svéprávnosti nějak pokračuje.Pokračuje.Mám jim laskavě zdělit adresu bývalého,aby ho mohli obeznámit.Neznám adresu.To jsem také zavolala na příslušné číslo abych se dozvěděla,že to bude problém,že se to celé pozdrží.Budou ho pracně hledat-pokolikáté už???Budou ho hledat a nenajdou,protože nechce aby ho někdo našel.Můžu udělat všechno správně,podat všechno včas-vždycky mě dohoní stín minulosti.Je přece otec,má svá práva-možná se budou ptát jestli s tím vůbec ráčí souhlasit.Moc špatně jsem si vybrala otce svých dětí.A teď za to musím trpět.Ale nestačilo už????

2 komentáře:

  1. Hladím, slzičko..vím, že je to těžký...ale vyřeší se to...i když to potrvá...on zklamal a ty se držíš..pro tvé děti je to hlavní!

    OdpovědětVymazat
  2. Slzičko nezoufej. Vím, je toho teď na tebe hodně a kde má člověk pořád brát tu sílu. Nevím, kterej hňup dělal takové zákony. Otec neotec, jednou prostě odešel a nehlásí se, tak proč by do toho měl mluvit. Zajímá někoho, jestli máš na jídlo, na nový koberec, na nájem, jsi na to všechno sama! Zbytečně to úřady zas budou natahovat a ty čekat. Nechápu!!!!! Jo do lidí nevidíš. Já taky pěkně přestřelila, jsem rozvedená, ale naštěstí jsme tenkrát neměli děti. V něčem jsem ale v podstatě pořád nepoučitelná!!!!

    OdpovědětVymazat