neděle 10. dubna 2011

den 229 -10.4.neděle -Zase sbíráme.



Dnes to bylo o něco delší vyspávání.Dopoledne uteklo rychle.Vaření,uklízení.A hlavně aby mladá hodně pila,čůrala do připravených nádob.Po obědě měla nervíka.Tak jsem si chtěla užít nedělní siestu a jen slyšela bušení do míče. Nakonec jsem se  musela zvednout a jít ji srovnat do latě.Uklidily jsme a v rámci uklidnění situace jsem ji vzala na svůj balkon.Krásně na nás svítilo,nefoukalo.Mladá si malovala a dokonce i kočka nás vzala na milost a přišla se na nás podívat.Hezky se nám sedělo.Tak hezky,že už se mi nechtělo nikam ven.Zítra se nachodíme až až.Ještě úkol,držela jsem se statečně i když zase moc nepolupracovala.Mladej se zabalil a odjel.A nás čeká taky balení,ale jen malinké.Typická nervóza a únava.Opakuji si že jedeme jen na výlet,ale nepomáhá to.

2 komentáře: