čtvrtek 14. dubna 2011

den 232 13.4.středa- Zima,zima.


Vybavila jsem nás myslím dostatečně,ale bylo to málo.Foukalo,pršelo,že deštník byl nějak na nic.Cesta v autobuse vzorná,pěšky ke škole nekonečná.Protrpěla jsem si to.Mladá měla jít do divadla.Ale podle bot v šatně nebyla.Tak jsem se děsila co zase prováděla.Naštěstí nic.Divadlo začínalo až v 10.15,mělo trvat 1 a půl tak ji dali do třídy která nešla.Jednak by to měla problém usedět pokud by ji to nezaujalo a taky bychom potom nestíhaly vlak.Takže jsem nakonec byla ráda.Přišla spokojená,učitelka si ji pochvalovala.Koukám,že mladé to pendlování třídami nějak svědčí -pořád něco nového,jiní lidé,jiné děti,jiné hračky.Doma byl počítač za odměnu a potom se v tom nečase šlo na bazén.Klobouk dolů,že to všechno zvládla.Mě stačilo,že je tam teplo a nefouká.Večeře a do hajan.Doplnit sílu jestli bude noc dostatečně dlouhá.

Žádné komentáře:

Okomentovat