úterý 19. dubna 2011

den 236- 17.4.neděle-Finišujem.



Každý volný den ráno závistí blednu a závidím sousedům jejich vyspávání.Aspoň jednou za čas-do devíti,do osmi...Nic,makat se bude.Mladá už se odmítá účastnit.A protože potřebuji,aby byla schopná napsat úkol nechávám ji.Vydrhla jsem další koberec.Spíš vyhodit bych ho měla,pořídit nový.Drhnu lety opotřebované věci aby byly alespoň čisté a vím,že si nové nikdy nekoupím.Hlavně,že se máme rádi.Povedl se i úkol,žádné násilí ani stávkování.Do oběda jsem stihla vyžehlit obr hromadu prádla.Po obědě odpočívání.Já odpadla a odměnou mi byl ztuhlý krk a bolest hlavy.Dobře mi tak.Taky trochu na vzduch.Zvěčnit princeznu Pampelišku.Docela mi dalo zabrat vysvětlit jí aby si dřepla.Tradiční chystání léků,věcí na zítra,do školy.Hlava bolí čím dál víc.To jak mi myšlenky přeskakují co ještě musím do středy zvládnout.

1 komentář:

  1. No jo...a taky bych byt potřebovala vyměnit vevnitř..ale máš pravdu, není to hlavní. Terezce to mezi pamprdlicemi sluší!

    OdpovědětVymazat