neděle 10. dubna 2011

den 227 -8.4.pátek -Večer světových muzikálů.



Konečně pátek.Já mírně rozechvělá,protože nás večer čeká rodinná-společenská akce.Oproti včerejšku větrno.Moc větrno.Mladou jsem odvedla do školy a dopoledne si docela přetrpěla.Nakonec jsem předčasně utekla schovat se do šatny ve škole.Hlava mi duněla.Domů jsme došly jakž tak.Padla na mě docela slušná únava.Než jsem se stačila vzpamatovat,sebrat a obnovit síly byl tu syn i s kočičkou.Začalo připravování na večer.Z domu jsme odcházeli vystrojení .Večer světových muzikálů,benefiční koncert na podporu sdružení Cesta životem bez bariér-naše plavání.Účinkoval Jan Kříž,Marie Blahynková a Oldřich Kříž.Měla být i Míša Nosková.Zazněli známé i méně známé melodie.O přestávce jsme šli na pódium abychom se vyfotili s účinkujícími a patronkou sdružení Jarmilou Kratochvílovou.Mladá byla nadšená,že stojí na jevišti a celou dobu zpívala.Druhá polovina byla sestavená s mladších a více známých muzikálů.Mladá se chytala a zpívala jak o život.A jako třešinkou na dortu byla píseň Tereza.Se synem jsme místo na zpěváka koukali na ní a chechtali se jak se tetelí radostí,důležitostí a štěstím.Prostě proběhlo to nad očekávání dobře-mladá byla opravdová mladá dáma.Domů jsme dorazili před 10 a šupajdilo se spát.Byl to nádherný večer.Takhle společně v divadle jsme byli poprvé.

2 komentáře:

  1. Tak to je bezva, že se vám benefiční koncert tak vydařil a oběma vám to na fotce sluší.

    OdpovědětVymazat
  2. To je dobře, že vám to vyšlo a užili jse si!

    OdpovědětVymazat