středa 27. dubna 2011

den 246 -27.4.středa -Hodně náročný den.


Regenerace se přes noc nezdařila.Velmi silně na sobě cítím to,že jsem chodila později spát,časně vstávala,byla vystavena fyzickému i psychickému tlaku.Mladá na tom bude podobně.Mě zatím nezlobí,ale aktivitou taky moc nehýří.I dnešní den byl dlouhý,sice tepleji a bez deště.Ale jak jsem sedla tak jsem usínala.Mladá se ve škole mírně polepšila,ale nevím jestli to neříkali jen ze soucitu při pohledu na mě.Cesta dobrá.Nevedla přímo domů,ale na úřad.Zaplatit popelnice.Trochu mě naštvali,že pokladnu přesunuli do jiné budovy a já se musela vracet.Mladé se to právem nelíbilo.Doma jsme pobyly hodinu a půl.Málo času na jídlo,odpočinek.A směr bazén.Já neplavala,za to zase usínala.Mladá cestou domů zakopávala.Tak ještě zítra dáme a v pátek si vezmeme volno.V zájmu našeho zdraví.

2 komentáře: