úterý 19. dubna 2011

den 238 -19.4.úterý -Ukousla jsem si moc?



Tak dnes jsem spala až do budíku.A najednou jsem měla nějak málo času.Cesta šla.Mladá se těšila na koníčky a počasí bude dobré tak by to mělo klapnout.Šla jsem si po svých.Ale dnes se mi nějak nedařilo začíst se do knížky kterou jsem nezapomněla a která je ke všemu vtipná.Nějak mám pocit,že jsem si ukousla moc velký krajíc a teď se tím dusím.Tím myslím Velikonoce,návštěvu.Nějak se bojím,že to nezvládnu-moc lidí,hluk,větší výdaje.Začíná mi jít hlava kolem a místo těšení je tu jen křeč.Potřebuji to ze sebe dostat a ne je vítat svým utrápeným výrazem.Alespoň,že mladá si to užila.Nezlobila,jezdila na šedém velkém koni.A taky si pohrála na pískovišti.Cesta trošku drhla.Teď si poslušnost a nesahání na lidi vynucuji vyhrožováním,že se nebude chodit na pouť.Zatím to funguje.Co budu dělat po pouti mi není jasné.Doma odpočinek a já zase dodělávání maličkostí.Zítra nebude čas.Mladá měla velikonoční úkol.V nestřeženém okamžiku si vzala foťák a snažila si své dílo vyfotit.Maminka to tak přece pořád dělá.

3 komentáře:

  1. Slzičko, já se vždy taky tak nervačím, ale nestojí to za to. Když k nám má přijet návštěva, totálně se všichni pohádáme, protože nestíhám a zdá se mi, že dělám jen já a všichni kolem ještě dělají větší nepořádek než jindy. Chci mít čisto, aby si návštěva neřekla, že jsme špindíry, ale nakonec to dopadne tak, že jsem z toho všeho totálně protivná. Nikdo si pak nevšímá čistých záclon a hrníčků, ale nabubřené ženské. Teď máš naopak aspoň jednu výhodu, že toho chlapa nemáš. Já bych toho svýho někdy (spíš každý den) za ten nepořádek zabila. Nejčastější hádky jsou právě kvůli pořádku. Já to prostě s nima nedávám.

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím na vás, ať návštěvu zvládnete v klidu a v pohodě. A nenervuj se, nestojí to za to.

    OdpovědětVymazat
  3. Komentovat nepořádek, co nadělají chlapi, raději nebudu. Slzičko, drž se, zvládneš to...hlavně úsměv na tváři a pohodu v duši, to ostatní není až tak důležité. Nido se nebude dívat na uklizený byt, ale Tobě do očí a do srdce...Užijte si návštěvu, myslím na vás!

    OdpovědětVymazat