čtvrtek 14. dubna 2011

den 233 -14.4.čtvrtek - Vydržet!


Kupodivu jsme vstaly a fungovaly.Mladá byla hodná a z autobusu jsme viděly první kolotoč co se sem začínají sjíždět na velikonoční pouť.To bylo radosti!!Mě čekala ta druhá maminka,tak i přes tu zimu to bylo snažší.Dnes jsem snad byla příjemnější společník.Mladá zase byla na půl dne jinde-se strejdou v dílně.Přinesla si svůj výtvor a byla chválena.Pochvalu dostala i od své učitelky,protože vzorně počítala a nezlobila ani v druhé polovině vyučování.Měla jsem upřímnou radost.Cesta domů a spousta čaje a odpočívání.Nějak na víc nemám energii.Všechno odkládám na víkend i když tuším,že to nemůžu zvládnout.Nechce se mi tvořit,mám potíže psát blog o domácích pracech raději nemluvit.Ta zima mi bere sílu.

2 komentáře:

  1. Slzičko, přidávám se k tobě!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Náádherný domeček. Přeju hodně slunečných dnů a spoustu energie.

    OdpovědětVymazat