neděle 3. dubna 2011

den 222 -3.4.neděle -Nejdřív práce-potom zábava.







I když neděle a a v neděli se nedělá,já ji pojala pracovně.Nějak začínám být neklidná s blížícími se Velikonocemi.Nic nemám udělané,nic nachystané a pozvanou skoro celou rodinu.Zase jsem si na sebe ušila bič.A tak jsem se pustila do mytí oken,praní záclon,zdobení.Mladá slavnostně zavěsila kytičku.A vzorně si napsala domácí úkol.Po obědě jsem si užívala ticha na balkoně.A zase uklízení,vytírání,vysávání.Vzala jsem to i s tím balkonem.Vyrazily jsme ven.Mladá si kdoví proč vymyslela že chce jít na most.Tak jsme šly na most.Kousek od něj je psí útulek tak jsme se koukly i tam.A kousek dál jsou stáje.Mladá už byla docela urvaná a jediného čeho se dožadovala je svačina.Tak jsme posvačily u koní a vydaly se domů.Povinná zastávka u říčky a házení kamínku do ní.Byl  to krásný sluneční den a i já se svlékla do trička.A to je co říct,nikdy s tím moc nespěchám.Tak snad ten zítřejší teplotní propad nebude tak šílený.Když nás to sluníčko tak rozmazlilo.

Žádné komentáře:

Okomentovat