čtvrtek 7. dubna 2011

den 225 -6.4.středa - Nic moc.


Dneska jsem se vzbudila,protože se mi zdálo,že se mnou třese průvodčí a chce jízdenku.Už z toho blbnu.Ráno žádná sláva.Zase jsem byla celé dopoledne sama a marně jsem čekala jak mi bude strááášně hic.Byla mi zima.Ale dočetla jsem knížku.Ve škole měli nějaké divadlo.A zase byla v jiné třídě.A mě teprve teď docvaklo,že je to možná příprava mladé na přeřazení.V té druhé třídě ubylo moc dětí,možná od září přijdou nové.Docela mě ta myšlenka rozhodila.Občas se to děje,že si přehazují děti.Dnes už byla naštvaná,učitelka mi ani neřekla co se dělo.Blbý je,že ta změna by byla asi horší pro mě-učitelka mi tam nesedí.Cesta domů a už jsem nic neudělala.Nějak mě to uklízecí nadšení úplně vyčerpalo.

1 komentář:

  1. Slzičko, to je vždy k vzteku, když něco funguje a pak někdo udělá nějakou změnu a je to někde. My měli bezva asistentku a přišli o ni(otěhotněla). Říkala jsem si, aspoň nám zůstala bezva paní z ranné péče, ale před měsícem mi sdělila, že také otěhotněla. Odchází lidi, které mám ráda a rozumí mi. Nechci pořád změny. Vadí mi víc, než Sárince. Chci aspoň něco málo jistého, co nemusím řešit. Chci jen chvíli klidu, proto tě chápu.

    OdpovědětVymazat