sobota 16. dubna 2011

den 235 -16.4.sobota -Jarní gruntování.









Mohlo to být delší.Ale slunci,dešti a své dceři neporučím.Tak jsem se pustila do velkého jarního úklidu.Domýt poslední okno,vydrhnout další koberec,zbavit plyšáky prachu,přerovnat támhle to.Mladou jsem zapojila taky,ale žádné nadšení.Dalo mi to docela do těla.A pořád ještě vidím co bych měla,co musím,ještě pořád to není všechno .Jsem z toho jako každý rok na nervy,protože jsem si pozvala mámu,sestru z dětmi,dorazí i syn s přítelkyní.Tak chci aby to bylo vidět,že je tu čisto,uklizeno.Oběd a po něm procházka.Taky tradičně předvelikonoční.Chodíme se dívat na pouť.Jak se staví,chystá.Míří tam celé město obhlídnout co nového přijelo,jestli autíčka budou stejně jako loni.Tak budou,taky dvě horské dráhy,obrovská houpací loď,centrifuga.Trochu jsme se prošly,okoukly kvetoucí zahrádky.Daleko se nám dnes nechtělo.Teď budem až do zítra jen odpočívat.

3 komentáře:

  1. Slzičko, nechceš mi půjčit Terezků domů? Na těch fotkách pomáhá jak šroubek:-) S tím úklidem jsi fakt dobrá, já ostuda ještě ani nezačala. Je pravda, že jdu z nemoci do nemoci, ale něco bych s tím už udělat měla, už se to blíží...

    OdpovědětVymazat
  2. U vás bude pěkně vygruntováno a neměj strach... Podle poslední fotky to vypadá, že už je jaro a teploučko tady.

    Slzičko, u mě na blogu něco máš. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo,jo jarní úklid je potřeba,hezky se to doma provzdušní a já uklízím mooooc ráda:-)Terezka je ale šikulka hezky jí to jde...

    OdpovědětVymazat