středa 24. srpna 2011

den 365 - 23.8.úterý - Den poslední.

Chtěla jsem naší 365 zakončit nějakým báječným zážitkem.Já míním mladá mění.Zážitek to beze sporu byl.Probudila se ve 2 ráno.A už nemínila spát.Ani zlobit jsem se nemohla.Bylo tak šílené vedro,dusno.Sama jsem se přes dvě hodiny pokoušela usnout.Naštěstí ji stačilo ,že nemusí být v posteli a může si tiše hrát.Unavená tedy nebyla vůbec.Na rozdíl ode mě.A tak byl den jasný.Neměla jsem ji ani odvahu ráno lámat abychom se šly projít.Raději žádná fyzická námaha.Jen jsem se pokusila natočit ji jak zpívá a potom se to snažila nějak uchovat v počítači.A než jsem na to přišla bylo dopoledne pryč.Oběd.Ani po něj nechtěla zalehnout.Teplota v bytě stoupá.Už rozvěšuji mokrá prostěradla.Hodně pijeme a nic neděláme.
Je to až k neuvěření,že je to už rok.Našich 365 dní.Chtěla bych Vám všem poděkovat.A co dál???Teď si dám pauzu.Uvidím co dál další rok.



9 komentářů:

  1. to video je moc pěkné,má sluch holka! Zdeni, nekonči úplně...mně by to moc scházelo:-(((

    OdpovědětVymazat
  2. Já se taky přimlouvám, nekonči. Ráda tě čtu.

    OdpovědětVymazat
  3. jéééé to je šikulka:-D Je moc šikovná,až jsem trochu zaslzela:-)Také Vás moc ráda čtu holky,piš dál prosíííím:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Slzičko, koukám jak Terezka válí. Je opravdu dobrá! Taktéž se připojuji k holkám, chyběly byste nám.

    OdpovědětVymazat
  5. tý jo, rok - to snad ani není možný, jak to uteklo. Video je moc podařené :-). Terezka je šikulka. A přidávám se k holkám, nekonči - vždyť můžeš mít občasník :-D

    OdpovědětVymazat
  6. kočka šikovná :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Páni, to to uteklo! Doufám, že se nám holky neztratíte z "Očí":-)

    OdpovědětVymazat
  8. Teda, Terezka je moc šikovná, krásná angličtina, krásně drží melodii i rytmus, fakt prádní!

    OdpovědětVymazat
  9. piš, piš, ráda tě čtu a moc ráda mám tvé fotky.

    OdpovědětVymazat