neděle 21. srpna 2011

den 361 - 19.8.pátek - Přijede brácha?


Jen co oči otevřela začala se ptát.Večer jsem jí to oznámila a teď mě čeká celý den ujišťováním,že to tak bude.Dnes ochotněji než jindy po snídani zanechala hraní.Šlo se na nákup.A že bylo dusno.Ale když nám jednou za čas dorazí ten náš chlap chce to kus masa.Nebylo vyhnutí.Dneska prodavačky sklidily můj obdiv -já měla co dělat abych to tam ustála.Ani ne ty davy ale to šílené nedýchatelno.Domů jsme se vracely úplně vyřízené.Udělat oběd a v přestávkách jsme prohlídly nové Sluníčko.Po obědě úklid a trocha vystřihování.Letadélko nám tedy nelétá.A než jsme se vzpamatovaly byl tu.Mladá výskala nadšením a já ho okamžitě zúkolovala do spravování zářivky  v kuchyni.Když se mu ji podařilo vytáhnout -já se o to pokoušela 2 dny -odběhla jsem pro novou a startér.Chvilku s tím zápasil,já se modlila ať ho to nezabije.Strašně se bojím elektřiny.A je to.Já svítím!!!Mladá opět výskala nadšením.A zase jsem na něj chrlila všechny zážitky,prožitky,pocity.Teď prý bolí hlava jeho.A na večer přišla bouřka a snad už to všechno špatný spláchla.

1 komentář:

  1. Je to kluk šikovná, ten tvůj.můj by mi to tedy neopravil:-( letadélko jsme ještě neudělali..tak to o víkendu musíme zkusit

    OdpovědětVymazat