pondělí 8. srpna 2011

den 349 - 7.8. neděle - Vyřízená.

Dnešní náplň dne je jasná -přežít.Cítím se jak vymačkaný citron.je mi nejmíň 100 let.Takže dál překračuji dlouhé řady své dcery.Dělá mi to pořád mírné problémy,ale když ji to tak baví.Dusno dále pokračuje a mám pocit,že se dusím taky.Uvařeno,uklízet se bude později.Musela jsem ven.Nejsou rohlíky,trocha zásob na nejbližší dny.Cesta do obchodu se rovnala výstupu na nějakou hodně velkou horu.Ale došly jsme.A konečně se spustil déšť.Zatím úlevu nepociťuji.Vařím nám spoustu čaje,cpu do nás vitamín C.Mladá začíná mít zastřený hlas.Tak snad to nevytáhne až na letní angínu.Ještě pár hodin a půjdeme spát.Šlo se spát,ale nespalo se.A trvalo to nesmírně dlouho než mladá naštvaně usnula.Trvalo to nesmírně dlouho než jsem vzdala pokusy ji uhladit a jen jsem pozorovala jak se vzteká.A noc byla zase dusná,někde štěkal pes a vedle hrála televize.Lidé dlouho svítili a ta opravdová tma nějak nepřicházela.A do toho se mé tělo zalévalo potem .Strašně se mi chtělo spát a mladá strašně moc nemohla zabrat.A ani jedna jsme si neuměly pomoci.

2 komentáře: