úterý 9. srpna 2011

den 351 - 9.8.úterý - Procházka s větrníkem.


I ta dnešní noc nakonec nestála za nic.K ránu se na mě začala lepit a osahávat mě.Celá nervozní jsem před ní utekla do jiného pokoje.Kupodivu zabrala a já taky.Sice jako skrčenec,protože mi bylo za těžko rozkládat gauč.Po 4 ranní nade mnou stála s vyčítavým pohledem.A hlavně měla jasno,že spát už nebude.Když zase začala sahat na zeď nechala jsem ji.A tak zatím co já se opakovaně ztrácela - opakovaně mě budila -ona si stavěla své řady.Brzo nám začal den.Já mírně zoufalá,už jsem stará na dvě neprospané noci -už to nechci zpátky.Tohohle jsem si v prvních 7 letech užila vrchovatě.Zase jsme se trochu učily,zase byly dopoledne venku.Zase uklízení,vaření.Všechno se mi zajídá a příčí.Odpolední vycházka tentokrát s větrníkem -rozfoukalo se nám.Počasí se střídá a já zase nemůžu trefit oblečení.Chvilku svítí,potom se zatáhne,fučí.Doma zase trocha malování,ale už je to spíš moje terapie -mladá nemá potřebu uklidňovat se .

1 komentář: