středa 17. srpna 2011

den 358 - 16.8.úterý - Cesta z tunelu?

Noc byla těžká a ráno příliš brzké.Zatím co mladá odmítala v 5 ráno spát já se dál potácela mezi bděním a spánkem.Byla jsem jako kdybych noc strávila v ringu.Snídaně,vzpamatovat se.Nedalo mi to.Rozhodla jsem se pro další cestu na úřad.Zkusit jestli paní nezastihnu,zeptat se na další věci v kterých se začínám ztrácet.Dnes jsme použily MHD.Dveře té kanceláře opět zavřené.Už jsem chtěla odejít když se paní mihla na chodbě.A tak jsem zase vychrlila své obavy ,dotazy.I ona mě odvedla do další kanceláře -tentokrát na příspěvek na péči.Ale to podstatné je dobré -končící příspěvek na péči v den jejích 18 narozenin bude dále pokračovat -jen mě obešlou,přehodnotí ji jako dospělou a poběží to dál.To samé průkazka.S důchodem prý není třeba spěchat - lze podávat až do 26 roku.Sice taky nerozuměli proč to nemůžu podat za ni když ještě stále není plnoletá.Ale to je fuk.Hlavně,že podle toho co mi řekli  se nic podstatného nemění -dokud nebude mít svůj důchod,bude bez příjmu,bude student,se zdravotním postižením- měla by běžet i sociálka.Určitě nějaké změny nastanou,ale snad to nebude trvat dlouho a základní potřeby s tím pokryji.Takže teď jen čekat až soudkyně určí další stání.Snad už to nějakým způsobem rozetne.Bude to zase o čekání,ale jednou to musí skončit a potom už snad budeme mít klid.Domů jsme se vracely pěšky procházkou.Oběd a na mě zase padla šílená únava.Tak snad je to pravda.Snad se mi to nezdálo a já dostala odpověď.Odpoledne ještě na chvilku ven -koupit si velkou čokoládu na nervy.Dnes budu spát jak mimino.

2 komentáře:

  1. Slzičko,je mi líto,že ouřední šiml řechtá nepřejíc.
    Moc moc přeju aby se to u vás vyřešilo ku spokojenosti a hlavně napořád.

    OdpovědětVymazat
  2. tak dobře, že jste se alespoň něco dozvěděli aje tio pro tebe lepší!

    OdpovědětVymazat