pondělí 1. srpna 2011

den 343 - 1.8.pondělí - Prázdniny se lámou.





Zase jsem kdoví proč nemohla zabrat.A ráno podle toho vypadala.Mladá vyspaná do růžova a hned se hrnula si hrát.Tak jsem ji chvilku nechala a věnovala se zase úklidu.Objevila jsem na netu uklízecí systém.http://pojdte-dal.cz/index.php?sid=8cf52e33bc1290c7ba9d7204a175eafa.Tak snad mi to vydrží a ten systém se mi vžije.A budu mít pořád uklizeno.Protože  se prázdniny lámou a už máme jen měsíc je pomalu čas začít pomalinku opakovat.Dnes jsem to vzala přes počítač,aby to tolik nebolelo.Ale zjistila jsem,že docela dost zapomněla.Opět jsem objevila docela prima stránky kde si procvičuje čtení a počítání.Je to pro ni zábavné,proto že to na ni mluví,chválí ji.Čtení by mohlo být náročnější pro ni,ale s počítáním zápolila.http://www.naucsecist.cz/y/words/?not=15.No hlavně,že jsme nějak začaly.Potom oběd,odpočívání.A abych si to zase nerozmyslela a hlavně to neodkládala fofrem na autobus.Jelo se k mému obvodnímu lékaři.Dnes je tam jen odpoledne a jen pro zaměstnané.Ale naštěstí měl prázdno a byl mě ochotný vzít.Nejdřív nechápal co po něm chci.Potom mi napsal na recept,že jsem zdráva a můžu vykonávat opatrovníka.Za 150 Kč -výpis se zdravotní dokumentace.Kouknul se mi na nohu a  křečovou žílu -měla jsem dobrý den a řekla si o pomoc.Měla bych to řešit .Napsal mi doporučení na chirurgii,změřil tlak.Regulační poplatek a mohlo se jít.Domů jsme šly pěšky.Od polikliniky je to pěkně z kopečka.Nakoupily jsme a pěkně se prošly.A hlavně pořídily nové pero a první písanku.Dneska jsem se sebou spokojená -dlouho jsem pro sebe nic neudělala.Tak snad to tím neskončí -je mi jasné,že je to na kudlu.Necháme to na září až si budu moci v klidu dojít k lékaři.Zjistím co to obnáší a rozhodnu se.Dobrá svačina,lehká večeře a je tu večer.Na to,že je celý den zamračeno docela dobrý.

1 komentář:

  1. tak to je fajn, že jsi ae rozhodla,..Terezka se určitě zase do toho dostane..

    OdpovědětVymazat