čtvrtek 11. srpna 2011

den 353 - 11.8.čtvrtek - Praha odběrová.










Probudila jsem se dokonce bez budíku -tak moc jsem zase nervozní.Mladá by i spala,ale dnes má smolíka.Zabaleno a mohlo se vyrazit.Cesta jakžtakž - nějak nevěděla co chce -jestli číst,či nečíst.Hlavně,že moc nezlobila.S předstihem jsme dorazily na kliniku.Ale kupodivu to dnes šlo rychleji než jsem čekala.Mladá byla vzorná a ohromně statečná -ani jedna slza,jen jednou auu a asi 3 písničky od Beatles.A to ji zase píchali na dvakrát,protože to zase neteklo.Miluju ty řeči sester,že málo pila když ji den předtím nalívám jak najatá.A protože jsme vypadly dřív než jsem čekala měly jsme najednou spoustu času.Zašly jsme si na jídlo,já kafe,dokoupily pití,prolezly 2 parky a jedno dopravní hřiště..A potom už jen čekaly.Mladej měl samozřejmě zpoždění,mladá už začala nervóznět.Nakonec se dočkala.Využili jsme ,že jsme mimořádně jeli ve čtvrtek -většinou nás objednávají na pondělí - a navštívili muzeum policie.Mladá to zase měla tendence brát tryskem.Naštěstí tam bylo pár televizí s puštěným filmem tak se alespoň na chvíly zastavila.Seděla jak přikovaná při instruktážním filmu jak se chovat při evakuaci.A i syrová výpověď narkomanů ji zcela pohltila.Potom jsem ji už cíleně odkládala na židličky abychom si mohli se synem i něco prohlédnout.I tak jsme tam byli přes hodinu. Ještě jsme se společně prošli a v metru se rozdělili.Syn se vracel do laboratoře a my na nádraží.Zpáteční cesta se mi zdála lepší.Asi,že to napětí opadlo.A po dlouhé době jsme při projíždění tunelu byly v absolutní tmě.Domů jsme dorazily po 4.Já pořádný kafe a mladá se pustila do čmárání na ukořistěné časopisy,letáky.Tak máme na 3 měsíce snad klid.

3 komentáře:

  1. To je super, jak jste to zvládly!! Ještě jsi mě rozesmála - fakt ten koment o tom, jak Terka sledovala instruktáž o evakuaci a výpověď narkomanů - ten mě dostal :-DDD

    OdpovědětVymazat
  2. Taktéž jsem se musela Slzičko smát, ještěže takové instruktáže existují. Bezva. Jinak Terezka je statečná holka, že při odběrech vůbec nekřičí.

    OdpovědětVymazat
  3. taky mě to pobavilo..je zajímavé,co děti zaujme...člověk by to nečekal...

    OdpovědětVymazat