úterý 2. srpna 2011

den 344 - 2.8.úterý - Smradi.














Dneska se nám zase zadařilo.Asi,že bylo potřeba vyrazit na nákup a to už dopoledne.Tak jsme se nasnídaly,mladá si chvilku malovala a šlo se.Cestou jsme potkaly partu 4 dětí -asi kluci na kolech.Jeli opačným směrem než my a byli hluční.Pořvávali na kolemjdoucí,lekali důchodce na kolech.To vše v plném provozu.Mladou zaujaly.Marně jsem se jí snažila vysvětlit,že takhle se po silnici nejezdí ,že mi to nepřipadá ani trochu zábavné jako jí.Bohužel pro nás jsme je potkaly podruhé.Když jsem slyšela,že se řítí stáhla jsem mladou raději z chodníku na trávu.Jeden po druhém si na nás plivl.Zůstala jsem šokovaná stát.Chvilku jsem měla pocit,že se pozvracím.Paní přede mnou jen bafli.Hlavou mi proběhlo- toho posledního s kola sundat.Jenže jsem dospělá,mentálně způsobilá a tudíž vím,že by se to neobešlo bez úrazu.A co s ním?Prát se s cizím dítětem?Volat policii?Asi jsem měla.Ale jako asi všichni co je dnes potkali jsem to neudělala.Tentokrát byly  děti bílé jak sníh a všichni měli cyklistickou helmu. a hezká kola.Doma se o ně s láskou starají.Byli rychlí,hodně mladí.Taky dost chytří aby si vybírali své oběti z řad lidí kteří je prostě nedoběhnou.Tímto s nostalgií vzpomínám na okukování jiných dětí při čekání na nádraží.Nákup byl touto událostí mírně poznamenám.Ve stavu lítostivém nad šíleností světa jsem mladé koupila první blbost u které se zastavila.Ani se nemusela ničeho dožadovat.Za to ,že úmyslně neplive po lidech.Za to,že neumí jezdit na kole protože neudrží rovnováhu.Za to jaká je.Doma jsme si pouštěly lodičky ve vaně a dělaly oběd.Udělalo se nám krásně,slunečno.Ale protože  lidi opravdu nemám dnes chuť potkávat vyrazily jsme na náš kopec.Poseděly v trávě,zkusily házet létacím talířem.A já fotila a honila motýli v trávě.Bylo tam ticho,byly jsme tam samy.Užily jsme si krásné 2 hodiny v přírodě a na sluníčku.Bez lidí co by nás chtěli plivat.

6 komentářů:

  1. Slzičko vem si to tak, že jsou to vlastně ubožáci, které musíš politovat i když si to nezaslouží...prostě místo mozku nemají nic...a povznes se..nemá smysl si kazit den..ale je fakt, že bych jim dala po hubě ubožáci neubožáci...a ty jsi vlastně už dokázala se povznést, jelikož si je z toho kola nesundala...já bych se totiž asi neudržela, jsem prudší povahy :-D..tak že hezkou dobrou noc a ať máte zítra obě hezčí den, než tento..prostě holt svět se skládá i z těchto omezených lidí...

    OdpovědětVymazat
  2. Slzičko, Evík to napsala vlastně všechno za mě. Je mi z toho smutno a chápu jak ti muselo být a ještě je, protože takové věci se jen tak nezapomínají. Vím, že to není správné, ale já bych ho asi z toho kola srazila. Možná by si to už příště rozmyslel. Jo, je to dítě, ale jednou už nebude, bude to dospělý člověk. Když mu nedomluví vlastní rodiče, tak se musí najít někdo jiný. Dnes to bylo plivnutí a co zkusí zítra? Přeji, ať je zítra lépe a už nepotkáváte takové smrady jako dnes!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě v tom rozčilení jsem zapomněla napsat, jak krásné fotky jsi nafotila.

    OdpovědětVymazat
  4. krásné fotky..a kolik jim tak bylo, těm dětem?

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké fotky. Těch chudáků je mi líto...co z nich vyroste? Asi mají málo rodičovské lásky.

    OdpovědětVymazat
  6. Jo,jo někdy nad těmi smrady dost přemýšlím a říkám si,že jsme tohohle všeho aspoň ušetřeni,máme bezelstné děti...Hold se to dnes děje neustále,já bych jim určitě pohrozila nějakou výhružkou jak se znám,ale sundat je z kola,bych asi nedovedla,ještě by na mě přišli rodiče a jestli by byli stejně hnusní jako ty děti, tak na to bych neměla se s nimi hádat.Víš jak se to říká"Nejhorší je srážka s blbcem"
    Fotky krásné,motýl nakonec úspěšně zachycen:-)

    OdpovědětVymazat